• head_banner_01

Perchè u screnu LED curvo hè più populari in oghje?

Perchè u screnu LED curvo hè più populari in oghje?

I display LED curvi sò diffirenti da u pianu tradiziunale di led quadratu, ponu perfettamente adatti à l'ambiente di installazione è ancu si mischianu completamente in u fondu di l'installazione.Puderanu cuncepimentu per esse cù radiani diffirenti secondu u fondu di stallazione differente, adattate perfettamente à a forma di a struttura.Sò sempre più di moda cà i display led normali per via di a superficia liscia e graziosa cambered.Sò ancu flessibili è cù un angolo visuale largu.A causa di a schermu scansatu è rinfrescata dinamicamente, l'usu di menu apparecchi chì emettenu luce, a vita di serviziu estesa, u costu hè ancu significativamente ridottu.

Perchè u schermu LED curvo hè più populari in oghje

I display LED curvati ponu esse classificati in parechji tipi, cum'è display di superficia cambered concave è display superfici cambered convex, display superfici cambered tondi è display superfici cambered ovale.I mudelli sò largamente utilizati cum'è un mezzu visuale di cumunicazione per e cumpagnie di realizazione, specialisti di prumuzione, rivenditori, espositori, gestori di facilità publiche è specialisti di furmazione.Per a prumuzione di a marca, l'intruduzione di u serviziu di u produttu è a cumunicazione di l'infurmazioni cummerciale hà ghjucatu un rolu assai bonu in a prumuzione.

I modi di cuncepimentu è di fà schermi led curve sò assai diffirenti sicondu i diversi radiani.U raghju hè assai impurtante quandu avemu da decide cumu cuncepisce u prucessu di produzzione.

1.Quandu u raghju hè più longu di un metru, pudemu solu fà u cabinet per esse oblong-shaped è verticali, quandu l'assemblemu, avemu bisognu di aghjustà l'angulu trà ogni dui cabinetti vicini regulendu a valvula regulating angle.

2.Se u radianu hè più cortu, u cabinet deve esse designatu per esse curve, duvemu esse attenti quandu assemblemu i moduli.

3.If u radian hè più corta chè 0,5 metru, avemu bisognu di disignu modulu spiciali, sti moduli deve esse strisce Verticale.oltri, avemu bisognu di fà a struttura azzaru à esse curve.

 


Tempu di post: 26-mar-2021