• head_banner_01

Chì tippu di cose duvemu attente à a visualizazione LED esterna?

Chì tippu di cose duvemu attente à a visualizazione LED esterna?

A visualizazione LED esterna si concentra più nantu à u mantenimentu, chì hà sperimentatu u ventu è a pioggia.Allora avemu bisognu di sceglie u materiale megliu, è avà più è più pruduttori di display LED risultatu in a mala qualità di display LED chì ùn hè micca un bonu sistema di prutezzione.

Chì tippu di cose duvemu attente à a visualizazione LED esterna

Metudu / passu

Parechji clienti ùn sò micca chjaru à e cose dopu avè acquistatu un display LED all'apertu è ùn fate micca attente à a garanzia di qualità.
A visualizazione LED interna è esterna sò dui tipi di ambienti di travagliu, chì i requisiti per a visualizazione LED esterna anu bisognu di più attente à l'ambienti esterni.

Per piacè nutate per i seguenti punti:

1. A visualizazione hè stallata per l'esterno, spessu in u sole è a pioggia, u ventu è a polvera, u poveru ambiente di travagliu.L'equipaggiu elettronicu serà umitu o umitu severu pruvucarà un cortu circuitu o ancu u focu, pruvucannu fallimentu o ancu u focu, causendu pèrdite.

2. A visualizazione pò esse causata da un fulmine forte attaccu di campu magneticu.
A temperatura ambientale cambia assai.A visualizazione travaglia stessu per pruduce una certa quantità di calore, se a temperatura di l'ambienti hè troppu alta è u calore poviru, u circuitu integratu pò travaglià anormali, o ancu brusgiatu, perchè u sistema di visualizazione ùn pò micca travaglià bè.

3. Wide audience, esigenze di visione, largu campu di esigenze di visione, grandi cambiamenti in a luce di l'ambienti, in particulare, ponu esse esposti à u sole direttu.

Per i requisiti speciali sopra, a visualizazione esterna deve esse fatta questi prublemi:

Prima, u corpu di u schermu è u bastimentu deve esse cumminazione stretta per a prova di l'acqua è di perdite.
U corpu Screen deve esse in una bona misura drenaje, una volta l 'occurrence di acqua pò esse scaricatu lisu.Installa dispusitivi di prutezzione di fulmini nantu à display è edifici.U tema di visualizazione è a cunchiglia per mantene una bona terra.È a resistenza di terra hè menu di 3 ohms, fulmini causati da a scaricazione puntuale di grande corrente.

Siconda, stallà l 'apparecchiatura di ventilazione rinfrescante, cusì chì u screnu in a temperatura trà -10 ℃ -40 ℃.Hè stallatu ancu un ventilatore assiale daretu à a cima di u screnu, senza u calore.

Aduprate a temperatura di u funziunamentu di -40 ℃ -80 ℃ trà u chip di circuit integratu di qualità industriale per impedisce chì a temperatura di l'inguernu hè troppu bassa per chì a visualizazione ùn pò micca inizià.

Infine, in ordine per assicurà chì l 'ambienti in u casu di forti-long-range visuale, vi tocca à aduprà ultra-high luminosità diodes light-emitting.

A selezzione di media di visualizazione sceglie un novu angolo di vista largu, culore puru, coordinazione coherente è più di 100 000 ore di vita.L'imballu esternu di u mediu di visualizazione hè u più populari cù a tappa laterale longu u tubu quadratu, sigillu di silicone, senza assemblea metallica.U so aspettu squisitu bellu, durable, cù anti-sole direttu, polvera, acqua, alta temperatura, cinque anti "caratteristiche".


Tempu di post: 26-mar-2021