• head_banner_01

2018 Global Display Digital LED è Micro LED Display Market Outlook- LEDinside

2018 Global Display Digital LED è Micro LED Display Market Outlook- LEDinside

Sicondu l'ultimu rapportu di LEDinside, una divisione di l'impresa di ricerca di u mercatu TrendForce, 2018 Global LED Digital Display è Micro LED Display Market Outlook, per via di a recessione ecunomica, u mercatu globale di LEDdisplay hà sperimentatu una crescita limitata è a dumanda di u mercatu di display tradiziunale hè diminuita.Tuttavia, grazia à u sviluppu di l'indicazione LED di pitch fine in l'ultimi anni, a dumanda di u mercatu di visualizazione hè aumentata di novu.In u 2017, u mercatu globale di display LED hà righjuntu 5,092 miliardi USD.A visualizazione di pitch fine in interni (≤P2.5) mantene a crescita continuamente dopu avè sperimentatu un rapidu sviluppu in l'ultimi anni, è a scala di u mercatu in 2017 hè stata di 1,141 miliardi USD cù CAGR di 2017-2021 hè prevista per ghjunghje à 12%.

1520580325776594

Mostra a Tendenza di u Mercatu

In u 2017, u mercatu globale di display LED hà righjuntu 5,092 miliardi USD.A visualizazione di pitch fine in interni (≤P2.5) mantene a crescita continuamente dopu avè sperimentatu un rapidu sviluppu in l'ultimi anni, è a scala di u mercatu in 2017 hè stata di 1,141 miliardi USD cù CAGR di 2017-2021 hè prevista per ghjunghje à 12%.

À a luce di l'applicazione di l'indicazione LED di pitch fine, pò esse divisu in quattru categurie cum'è mostratu quì sottu.Applicazione di trasmissione (Auditorium);Sala di sicurità è cuntrollu (surviglianza di sicurità è sala di cuntrollu);Applicazione di visualizazione cummerciale (cumprese mostra cummerciale, mostra, sala di riunioni di l'impresa, sala di riunioni di l'hotel è teatru, etc.);applicazione publica è retail (principalmente cumpresi display outdoor, aeroportu, metro è applicazione di vendita).A visualizazione cummerciale, i campi publichi è di vendita anu u più grande potenziale di crescita in u futuru.U display LED rimpiazza gradualmente DLP è LCD.

In u 2016, a scala di u mercatu globale di display LED era di 5.001 miliardi USD è i primi ottu fabricatori anu pigliatu u 38% di a quota di mercatu globale.Frà quelli, a scala di u mercatu globale di display LED fine pitch hà righjuntu 854 milioni di USD in 2016. In vista di i rivenuti di i pruduttori, i primi 7 pruduttori sò da a Cina, è Daktronics piglia l'ottu postu.Cù un grande effettu di punta, i primi 8 pruduttori occupanu cumplettamente u 78% di a quota di u mercatu globale, LEDinside stima chì u mercatu globale di display LED in pitch fine continuerà à mantene una crescita rapida in 2017.

LED Trend Market

U valore di u mercatu di Display LED in 2017 hè previstu di vene à 1,63 miliardi USD, è hè previstu à 1,94 miliardi USD in 2021. A crescita di a visualizazione LED di pitch fine rallenta, ma a visualizazione di pitch fine hè sempre a forza principale per rinfurzà a dumanda di display LED. .

Sicondu LEDinside, i primi cinque pruduttori di LED di display digitale per entrate in u mondu sò MLS, NationStar, Everlight, Kinglight è CREE.Inoltre, i primi cinque pruduttori di chip LED di display digitale per entrate (vendite esterne) in u mondu sò San'an Opto, Epistar, HC Semitek, Silan Azure è ChangeLight.

Driver IC Market Trend

Impulsatu da un display LED di pitch fine, u mercatu di i driver di display mantene sempre una crescita relativamente rapida.LEDinside hà stimatu chì a scala di u mercatu di IC di driver di display hà righjuntu 212 milioni di USD in 2017. Sicondu l'investigazione LEDinside, i primi cinque pruduttori di IC di driver di display sò rispettivamente Macroblock, Chipone, Sumacro, Sunmoon, è My-Semi, chì rapprisenta 92% di u mercatu tutale. sparte.Altri pruduttori includenu Developer Microelectronics è Texas Instrument, etc.

Sviluppu futuru

In risposta à a tendenza di u mercatu nantu à u pitch ristrettu, u LED si move versu trè tecnulugia, cumprese COB fine pitch LED, QD phosphor reaches RGB technique, è Micro LED display.Inoltre, u vantaghju di a visualizazione Micro LED include un angolo di vista largu, luminosità è cuntrastu elevati, qualità di stampa superiore, è Immagine perfettamente perfetta.Intantu, i ghjucatori di display tradiziunali è i lettori LCD pensanu à entre in u mercatu di display Micro LED per cuuperazione è alleanza.


Tempu di post: 26-mar-2021